Oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam

Wanneer je als ondernemer start zul je waarschijnlijk een lijstje hebben gemaakt met prioriteiten en doelstellingen. De kans dat een succesvolle ondernemer “veel geld verdienen” bovenaan de lijst zet is klein. Een bedrijf op poten zetten is een uitdaging, een passie waar de inkomsten vanzelf uit voortvloeien. Een andere prioriteit die helaas niet altijd de top vijf behaalt is de financiële administratie. Dat is niet zo vreemd, de administratie bijhouden is immers niet echt spannend, toch moet je oppassen dat je deze verantwoordelijkheid niet te ver vooruit schuift. Wanneer je als ondernemer liever bezig bent met het bedrijf, de collega’s en klanten kun je voor moderne fiscale oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam terecht bij Cees Kramer van OAMKB. Met een lokaal administratiekantoor binnen een landelijk samenwerkingsverband tussen fiscalisten, accountants en juristen kan hij een moderne online administratie inrichten op basis van een lokale, persoonlijke aanpak.

Voor meer informatie over moderne oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam voor het MKB kun je een vrijblijvende afspraak maken met Cees Kramer van OAMKB.

Delegeren is ook verantwoordelijkheid nemen

Als ondernemer binnen het MKB sta je niet alleen stil bij de positie in het heden, je maakt ook plannen voor de toekomst van de organisatie. De concurrentie staat immers ook niet stil. Je kunt de zaken intern snel en pragmatisch in orde brengen, maar externe factoren zijn lastiger om vat op te krijgen. Dat kan voor instabiliteit voor het bedrijf als geheel zorgen. Voor alle soorten fiscale oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam kan Cees Kramer je bijstaan. Niet alleen met het uitvoeren van taken, maar vooral ook als adviseur en sparring partner over allerlei onderwerpen van financiële aard zoals:

Vijf praktische oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam

  1. Bespreek met de financieel adviseur of de administratieve software nog voldoet aan de eisen van deze tijd, en voer waar nodig upgrades door of vervang de boekhoudsoftware.
  2. In deze 24 uurs economie heb je als ondernemer behoefte aan 24/7 inzicht in de laatste financiële data, zorg dat alles online beschikbaar is.
  3. Als je tijdig de personeelsadministratie op de juiste wijze inricht hoef je daar bij een plotselinge groei niet meer over na te denken.
  4. Je kunt creditcards tot het breekpunt belasten, familie en vrienden uitknijpen of gefrustreerd bank na bank bezoeken, vergeet niet dat er ook andere mogelijkheden bestaan als crowdfunding en wellicht zelfs een ICO.
  5. Voor eenvoudige juridische vragen hoef je niet direct een jurist in te schakelen, vraag het gewoon even aan jouw lokale fiscalist.

Er zijn veel meer praktische oplossingen bij Bedrijfsadvies Amsterdam, informeer naar de mogelijkheden en plan direct een afspraak in met Cees Kramer.

Wij hebben oplossingen voor: