Ons verhaal

Mijn naam is Cees Kramer, partner/ondernemer bij OAMKB Bedrijfsadvies Amsterdam.

Als ervaren internationale ondernemer en bedrijfsadviseur communiceer ik op een directe en duidelijke wijze.

Om met de deur in huis te vallen is hier alvast mijn eerste advies; digitaliseer en automatiseer je administratie maximaal, want “Meten is Weten”!

Persoonlijke aanpak met een groot vangnet

Als ondernemer spreek ik dezelfde taal als mijn klanten. Het liefst werk ik met ondernemers groot of klein die een eigen visie hebben en graag willen groeien. Professionals die begrijpen dat een up-to-date administratie noodzakelijk is en dat ze daar zelf zo weinig mogelijk tijd in moeten stoppen. Ondernemers die daarnaast  een commerciële adviseur zoeken die creatief is in het vinden van oplossingen en pro-actief is.

Alle administratieve en fiscale vraagstukken worden binnen de expertise van een landelijke organisatie als het OAMKB opgelost. Gesteund door pakweg 100 collega´s die ieder hun expertise hebben in accountancy, salarisadministratie, financieringen en op fiscaal gebied. Zo is er voor elke vraag een antwoord te vinden en is de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening verzekerd. Daarnaast hebben wij binnen OAMKB ook nog branchespecifieke specialisten waar wij altijd een beroep op kunnen doen.

Maatwerk financiële dienstverlening

Tijdbesparing staat gelijk aan kostenbesparing. Maak van je administratie een onmisbare tool in je dagelijkse bedrijfsvoering. Zorg dat je plezier beleeft aan je eigen administratie. Dat is mogelijk met behulp van de nieuwste technieken en onze ondersteuning. Wij zijn er om jouw administratie op orde te houden, te digitaliseren en inzichtelijk te maken. Door online te werken is jouw administratie 24 uur per dag, 7 dagen per week up-to-date.Onze diensten worden op maat gemaakt naar jouw wensen en behoeften. En dit allemaal op basis van een duidelijke kostenstructuur waar de standaard administratieve diensten reeds in een maandelijks abonnement zijn vastgelegd. Geen verrassingen achteraf!

Inzicht als ondernemer is goud waard

Ondernemers willen regelmatig sparren over de actuele cijfers en wat de resultaten betekenen voor de toekomstige bedrijfsvoering. Geen droge opsomming van het resultaat van vorig jaar of het jaar daarvoor. Je wilt geen ¨jaar te laat¨ rekening meer, maar per kwartaal een update en een verhelderend gesprek. Richt je vizier op de toekomst dankzij kennis en inzicht over de bedrijfsresultaten. Je beschikt altijd over de laatste informatie omtrent de financiële situatie in je bedrijf, en dat tegen een vastgesteld tarief. Dat brengt rust.

Moderne communicatie met een persoonlijke aanpak.

Samen zullen we daarna bepalen op welke vlakken je verder advies kunt gebruiken. Je hebt altijd iemand in de buurt die jou kent en het bedrijf en die je altijd om advies kunt vragen als je daar behoefte aan hebt, zonder dat daar meteen een factuur voor komt.Ik ben als online adviseur met alle moderne communicatiemogelijkheden actief in de regio Amsterdam - Weesp, maar ben toch het liefst bij mijn klanten. Het contact met de ondernemer, de medewerkers en de sfeer in het bedrijf geeft een completer beeld van de organisatie, en kan soms veel verklaren over de onderliggende cijfers.

Klinkt dit als muziek in je oren neem dan vandaag nog contact op voor een gesprek.